KARTA PŁATNICZA VISA NIESPERSONALIZOWANA

  • Kartę płatniczą niespersonalizowaną otrzymasz "od ręki". Dzięki niej uzyskasz stały dostęp do swoich pieniędzy na rachunku oraz możliwość dokonywania płatności bezgotówkowych.

    Karta niespersonalizowana to karta bez imienia i nazwiska Użytkownika, która może być wydana „od ręki" przy podpisaniu umowy o kartę (nie musisz więc czekać, jak przy standardowej karcie debetowej). Po upływie ważności (max.12 miesięcy) karta niespersonalizowana wznawiana jest jako imienna karta VISA Classic Debetowa.

    Wybierając kartę płatniczą niespersonalizowaną zyskujesz:

    • komfort - masz stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie musisz odwiedzać placówki Banku, żeby wypłacić pieniądze,
    • możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych - w kraju i za granicą,
    • bezpieczeństwo środków na rachunku - każda transakcja dokonywana przy pomocy karty jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem,
    • możliwość dokonywania transakcji w internecie,
    • bieżący podgląd stanu środków na rachunku - możliwość sprawdzenia stanu środków w bankomatach realizujących tę usługę,
    • możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty,
    • możliwość skorzystania z usługi Cash back, dzięki której posiadając kartę debetową można pobrać gotówkę podczas dokonywania zakupów w sklepie.

    W dostępnym dla Klientów Banku portalu Kartosfera możesz samodzielnie:

    • aktywować posiadane karty płatnicze,
    • wyłączyć lub ponownie włączyć funkcję płatności zbliżeniowych,
    • zmienić limity transakcyjne posiadanych kart płatniczych,
    • aktywować zabezpieczenie 3D Secure.

    Podręcznik Użytkownika portalu kartowego KARTOSFERA znajduje się na stronie www.kartosfera.pl

  • W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej zastrzeżenia. Można to zrobić na kilka sposobów:

    • telefonicznie poprzez Infolinię Banku (tel.: +48 86 215 50 50),
    • telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (tel.: +48 828 828 828),
    • osobiście w placówce Banku,
    • za pośrednictwem portalu kartowego.

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

  • Osobiście w placówce

    Zapraszamy do naszych placówek!
    Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.

    Placówki i bankomaty

    Kontakt telefoniczny

    Zachęcamy do kontaktu z nami pod numerami:

    33 8579770 Doradca Klienta indywidualnego - rachunki bankowe

    (koszt jak za rozmowę lokalną)

    Napisz do nas

     

    Skontaktuj się z nami:


    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.