W naszym Banku wiemy, że każdy ma inne potrzeby i możliwości. Dlatego burzymy bariery i stajemy się bardziej dostępni dla osób z niepełnosprawnościami i osób ze szczególnymi potrzebami.
Chcemy, aby każdy klient mógł swobodnie i komfortowo korzystać z naszej oferty.
Aby zapewnić dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami:
- Piszemy dokumenty prostym językiem i udostępniamy je w formacie PDF zgodnie ze standardem WCAG 2.1 - wygodne do czytania także z użyciem czytnika ekranu
- Wyposażyliśmy placówki w urządzenia, które ułatwią korzystanie z usług bankowych osobom ze szczególnymi potrzebami, np. lupy, ramki do podpisów
- Dostosowaliśmy stronę internetową i bankowość internetową do standartów WCAG 2.1 (poziom AA), ktore między innymi zapewniają mozliwość poruszanie się po stronie przy użyciu klawiatury lub czytnika ekranu
- Pracownicy zostali przeszkoleni w zakresie obsługi osób ze szczególnymi potrzebami – chętnie pomogą i dostosują sposób komunikacji do potrzeb klienta
- Zapewniamy możliwość wejścia do placówki z psem asystującym
Deklaracja dostępności Banku Spółdzielczego w Cieszynie
Deklaracja została sporządzona na podstawie samooceny w oparciu o analizę mapy dostępności usług bankowości detalicznej dostępnych w naszym banku.
Data sporządzenia deklaracji: 27 czerwca 2025 r.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 27 czerwca 2025 r.
Masz prawo złożyć do nas skargę, jeżeli uważasz, że usługi bankowości detalicznej lub produkty wykorzystywane do ich oferowania lub świadczenia nie są dla Ciebie dostępne.
Dokładamy wszelkich starań, aby świadczone usługi i oferowane produkty spełniały oczekiwania naszych klientów oraz były zgodne z obowiązującymi regulacjami prawnymi oraz standardami dostępności.
Jeśli jednak jesteś z nich niezadowolony i uważasz, że nie są one dla Ciebie dostępne lub napotkałeś inne trudności – masz prawo złożyć skargę. Każde zgłoszenie jest przez nas traktowane poważnie i rozpatrywane indywidualnie w możliwie najkrótszym czasie.
Formularz skargi