Przejdź do głównej treści

Dostępność

W naszym Banku wiemy, że każdy ma inne potrzeby i możliwości. Dlatego burzymy bariery i stajemy się bardziej dostępni dla osób z niepełnosprawnościami i osób ze szczególnymi potrzebami.

Chcemy, aby każdy klient mógł swobodnie i komfortowo korzystać z naszej oferty. Stopniowo wdrażamy rozwiązania, które ułatwią osobom z niepełnosprawnościami codzienny kontakt z naszym bankiem – zarówno w placówkach, jak i online.

Zmiany te są zgodne z naszymi wartościami: doskonaleniem, praktycznością i otwartością.

Nasze dokumenty będą przygotowane tak, aby każdy mógł z nich wygodnie korzystać.

W naszych oddziałach znajdą się urządzenia, które ułatwią korzystanie z usług bankowych osobom ze szczególnymi potrzebami, takie jak lupy, ramki do podpisów.

Nasi pracownicy zostaną przeszkoleni, aby mogli właściwie wspierać klientów ze szczególnymi potrzebami.

Nasza bankowość elektroniczna i strona internetowa będą dostosowane zgodnie z wytycznymi WCAG (Web Content Accessibility Guidelines).

Zmiany będą sukcesywnie wprowadzane od 28 czerwca 2025 r., czyli od wejścia w życie tzw. Ustawy o dostępności.

Dostępność to dla nas konkretne działania: zrozumiałe umowy, czytelna bankowość elektroniczna i strona internetowa, udogodnienia w placówkach. Wszystko po to, by każdy mógł korzystać z bankowości bez przeszkód.