Podczas pierwszego logowania, należy podać identyfikator Użytkownika oraz jednorazowe hasło aktywacyjne. Hasło zostanie dostarczone Użytkownikowi za pomocą wiadomości SMS pod wskazany przez niego numer telefonu.
Po pierwszym zalogowaniu system automatycznie wymusza zmianę hasła. Należy podać nowe hasło, składające się z minimum 8, a maksymalnie 20 znaków, zawierające co najmniej 1 dużą literę, 1 małą literę oraz 1 cyfrę.
Po zmianie hasła system wyświetli informację o jego zmianie.
W celu podwyższenia bezpieczeństwa korzystania z systemu wprowadzone zostało logowanie dwuetapowe.
Po podaniu loginu – indentyfikatora, należy podać maskowalne hasło oraz wskazanie z EBO Tokena Pro lub kod SMS w zależności od wybranej metody autoryzacji.
Przelewy i inne operacje na swoim koncie bankowości elektronicznej możesz zatwierdzać wybraną przez siebie metodą autoryzacji. Autoryzacja możliwa jest poprzez:
Sam wybierasz, który sposób jest dla Ciebie najwygodniejszy!
Przed wpisaniem swojego identyfikatora i hasła zawsze sprawdź:
W przypadku wystąpienia błędów certyfikatu przerwij logowanie do systemu i skontaktuj się z Bankiem.
WAŻNE:
Każdy Użytkownik musi dbać o bezpieczeństwo swojego komputera. Powinien mieć zainstalowany program antywirusowy i firewall. Powinien systematycznie sprawdzać czy są dostępne - i instalować - aktualizacje i poprawki dostarczane przez producentów oprogramowania, szczególnie systemu operacyjnego i przeglądarki internetowej.
Przed zalogowaniem Użytkownik powinien upewnić się, czy połączenie jest szyfrowane 128-bitowym protokołem SSL, czy rzeczywiście nastąpiło połączenie ze stroną banku oraz czy certyfikat strony jest prawidłowy.
Prosimy pamiętać, że Bank nigdy nie wysyła do Klientów pytań dotyczących haseł lub innych poufnych danych. Listy lub telefony w takich sprawach należy traktować jako próbę wyłudzenia poufnych informacji.
W korespondencji kierowanej do Banku za pomocą poczty elektronicznej nie wolno podawać identyfikatorów, ani haseł, numerów kart płatniczych, numerów rachunków bankowych, danych osobowych itp.
Posiadacz rachunku musi pamiętać, że ponosi odpowiedzialność za operacje wykonywane przez Użytkowników, którym we wniosku udzielił dostępu do systemu bankowości internetowej.
Zablokowanie dostępu do systemu EBO eBank OnLine nastąpi automatycznie po trzech próbach wprowadzenia przez Użytkownika nieprawidłowego hasła.
Użytkownik może zablokować lub odblokować dostęp do sytemu EBO eBank OnLine:
Od dnia 31.10.2023 r. w celu poprawy jakości świadczonych usług udostępniona została całodobowa infolinia Banku dla użytkowników bankowości elektronicznej .
Numery kontaktowe:
Koszt połączenia z infolinią według taryfy operatora.
Infolinia stanowi wsparcie 7 dni w tygodniu w zakresie:
43-400 Cieszyn, ul. Kochanowskiego 4
tel. 33 8512820
e-mail:
43-400 Cieszyn, ul. Kochanowskiego 4
tel. 33 8579779 Dyrektor Oddziału
tel. 33 8579770 Doradca Klienta indywidualnego - rachunki bankowe
tel. 33 8579774 Doradca Klienta indywidualnego - kredyty
tel. 33 8579778 Doradca Klienta indywidualnego - kredyty mieszkaniowe
tel. 33 8526401 Doradca Klienta instytucjonalnego
tel. 33 8526402 Doradca Klienta instytucjonalnego
tel. 33 8579777 Stanowisko obsługi informatycznej
Godziny otwarcia:
Poniedziałek, Wtorek, Środa, Czwartek, Piątek
od 7.30 do 16.00
43-440 Goleszów, ul. 1 Maja 4
tel. 33 8528826, 33 8526421, 33 8526422
Godziny otwarcia:
Poniedziałek, Wtorek, Środa, Czwartek, Piątek
od 8.00 - 15.30
43-419 Hażlach, ul. Główna 57
tel. 33 8526412, 33 8569424
Godziny otwarcia:
Poniedziałek, Wtorek, Środa, Czwartek, Piątek
od 7.30 do 15.00