Skip to main content
  • EBO eBank online

    EBO eBank online

    Dlaczego warto?

    prosty i przyjazny interfejs użytkownika, zapewniający wygodne poruszanie się po serwisie i wykonywanie operacji
    maksymalny poziom bezpieczeństwa, zapewniony dzięki szyfrowanemu połączeniu oraz wykorzystaniu jednorazowych kodów uwierzytelniających operację (Ebo Token PRO, SMS)
    nieograniczony dostęp online
    brak opłat za korzystanie z systemu
    nowoczesny i funkcjonalny wygląd
    komunikacja – możliwość kontaktu z Bankiem bezpośrednio poprzez konto Użytkownika
    dostępność wersji mobilnej na smartfony i tablety (z systemem Android, Windows Phone, iPhone, BlackBerry)
    płatności natychmiastowe – BlueCash
    szybkie płatności internetowe Paybynet
    obsługa kart płatniczych
    płatności natychmiastowe – Ekspress Elixir

    Przydatne informacje

    Pierwsze logowanie

    Podczas pierwszego logowania, należy podać identyfikator Użytkownika oraz jednorazowe hasło aktywacyjne. Hasło zostanie dostarczone Użytkownikowi za pomocą wiadomości SMS pod wskazany przez niego numer telefonu.

    Po pierwszym zalogowaniu system automatycznie wymusza zmianę hasła. Należy podać nowe hasło, składające się z minimum 8, a maksymalnie 20 znaków, zawierające co najmniej 1 dużą literę, 1 małą literę oraz 1 cyfrę.

    Po zmianie hasła system wyświetli informację o jego zmianie.

    W celu podwyższenia bezpieczeństwa korzystania z systemu wprowadzone zostało logowanie dwuetapowe.

    Po podaniu loginu – indentyfikatora, należy podać maskowalne hasło oraz wskazanie z EBO Tokena Pro lub kod SMS w zależności od wybranej metody autoryzacji.

    Metody autoryzacji

    Przelewy i inne operacje na swoim koncie bankowości elektronicznej możesz zatwierdzać wybraną przez siebie metodą autoryzacji. Autoryzacja możliwa jest poprzez:

    • EBO Token PRO
    • kody SMS

    Sam wybierasz, który sposób jest dla Ciebie najwygodniejszy!

    Zasady bezpiecznego korzystania z systemu

    Przed wpisaniem swojego identyfikatora i hasła zawsze sprawdź:

    1. Czy adres strony internetowej rozpoczyna się od https;
    2. Czy w prawym dolnym rogu okna przeglądarki (pasek statusu) lub obok paska adresowego znajduje się symbol zamkniętej kłódki; świadczy on o nawiązaniu szyfrowanego połączenia z bankiem;
    3. Czy po kliknięciu w kłódkę pojawia się informacja, że certyfikat został wystawiony dla BANKU i jest on ważny, sprawdź warunki poprawności certyfikatu.

    W przypadku wystąpienia błędów certyfikatu przerwij logowanie do systemu i skontaktuj się z Bankiem.

    WAŻNE:

    1. Unikaj korzystania z nieznanych komputerów.
    2. Pamiętaj o zabezpieczeniach antywirusowych swojego komputera.
    3. Wpisuj ręcznie adres https://ebo.bs.cieszyn.pl do paska adresowego przeglądarki.
    4. Nie ujawniaj nikomu haseł.
    5. Nie odchodź od komputera podczas zalogowania do systemu.
    6. Po zakończeniu pracy wyloguj się i zamknij przeglądarkę.
    7. Chroń swój identyfikator.
    8. Wpisując identyfikator i hasło upewnij się, że inne osoby nie mogą ich przechwycić. Nie korzystaj z usług bankowości elektronicznej na ogólnie dostępnych komputerach, np. w kawiarenkach internetowych.
    9. Hasło zmieniaj regularnie.
    10. Ustalając hasło używaj kombinacji cyfr, małych i wielkich liter. Unikaj używania łatwych haseł (jak np. własnego imienia), stosuj hasła trudne do rozszyfrowania (na przykład litery ze słów pochodzących z cytatów z książek lub z wymyślonych zdań). Przykład dobrego hasła: wmi4Mzjs pochodzące ze zdania „W moje imieniny 4 marca zawsze jest słonecznie”.
    11. Uważaj, atakujący próbujący wyłudzić Twoje środki mogą zachęcać do skorzystania z narzędzi udostępniania pulpitu, co może prowadzić do przejęcia kontroli nad sesją bankowości internetowej. Bank nie stosuje tego typu aplikacji w ramach kontaktu z klientem.

    Każdy Użytkownik musi dbać o bezpieczeństwo swojego komputera. Powinien mieć zainstalowany program antywirusowy i firewall. Powinien systematycznie sprawdzać czy są dostępne - i instalować - aktualizacje i poprawki dostarczane przez producentów oprogramowania, szczególnie systemu operacyjnego i przeglądarki internetowej.

    Przed zalogowaniem Użytkownik powinien upewnić się, czy połączenie jest szyfrowane 128-bitowym protokołem SSL, czy rzeczywiście nastąpiło połączenie ze stroną banku oraz czy certyfikat strony jest prawidłowy.

    Prosimy pamiętać, że Bank nigdy nie wysyła do Klientów pytań dotyczących haseł lub innych poufnych danych. Listy lub telefony w takich sprawach należy traktować jako próbę wyłudzenia poufnych informacji.

    W korespondencji kierowanej do Banku za pomocą poczty elektronicznej nie wolno podawać identyfikatorów, ani haseł, numerów kart płatniczych, numerów rachunków bankowych, danych osobowych itp.

    Posiadacz rachunku musi pamiętać, że ponosi odpowiedzialność za operacje wykonywane przez Użytkowników, którym we wniosku udzielił dostępu do systemu bankowości internetowej.

    Zablokowanie dostępu

    Zablokowanie dostępu do systemu EBO eBank OnLine nastąpi automatycznie po trzech próbach  wprowadzenia przez Użytkownika  nieprawidłowego hasła.

    Użytkownik może zablokować lub odblokować dostęp do sytemu EBO eBank OnLine:

    • osobiście składając pisemną dyspozycję w placówce sprzedażowej
    • telefonicznie dzwoniąc na nr Infolinii dla Użytkowników bankowości elektonicznej - od dnia 31.10.2023 r.
    Infolinia dla użytkowników bankowości elektronicznej

    W celu poprawy jakości świadczonych usług udostępniona została całodobowa infolinia Banku  dla użytkowników bankowości elektronicznej .

    Numery kontaktowe:

    •     801 120 909
    • + 48 86 216 13 64

    Koszt połączenia z infolinią według taryfy operatora.

    Infolinia stanowi wsparcie 7 dni w tygodniu w zakresie:

    • blokowania i odblokowywania przez użytkowników bankowości elektronicznej
    • zmiany limitów transakcyjnych
    • instruktażu w obsłudze bankowości elektronicznej, w tym:
      • dokonywania przelewów,
      • zakładania i modyfikacji lokat
      • przeglądania i drukowania transakcji i wyciągów
      • doładowania kont telefonów komórkowych
    • obsługi zgłoszeń nadużyć w bankowości internetowej i mobilnej.

    Bank Spółdzielczy w Cieszynie

    43-400 Cieszyn, ul. Kochanowskiego 4

    tel. 33 8512820

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


    Oddział w Cieszynie

    43-400 Cieszyn, ul. Kochanowskiego 4

    tel. 33 857 97 70 Doradca Klienta indywidualnego - rachunki bankowe
    tel. 33 857 97 74 Doradca Klienta indywidualnego - kredyty
    tel. 33 857 97 78 Doradca Klienta indywidualnego - kredyty mieszkaniowe

    tel. 33 852 64 01 Doradca Klienta instytucjonalnego
    tel. 33 852 64 23 Doradca Klienta instytucjonalnego

    Godziny otwarcia:

    Poniedziałek, Wtorek, Środa, Czwartek, Piątek

    od  7.30  do 16.00

    Oddział w Goleszowie

    43-440 Goleszów, ul. 1 Maja 4

    tel. 33 852 88 26

    Godziny otwarcia:

    Poniedziałek, Wtorek, Środa, Czwartek, Piątek

    od  8.00 - 15.30

    Oddział w Hażlachu

    43-419 Hażlach, ul. Główna 57

    tel. 33 856 94 24

    Godziny otwarcia: 

    Poniedziałek, Wtorek, Środa, Czwartek, Piątek

    od  7.30  do 15.00

    Bankomaty Banku Spółdzielczego w Cieszynie
    1. Cieszyn ul. Kochanowskiego 4 - funkcja WPŁATOMATU
    2. Hażlach ul. Główna 57
    3. Goleszów ul. 1 Maja 4 - funkcja WPŁATOMATU
    Znajdziesz nas też tutaj