EBO BANK ONLINE

  • System bankowości elektronicznej EBO eBank OnLine to:

    • prosty i przyjazny interfejs użytkownika, zapewniający wygodne poruszanie się po serwisie i wykonywanie operacji,
    • maksymalny poziom bezpieczeństwa, zapewniony dzięki szyfrowanemu połączeniu oraz wykorzystaniu jednorazowych kodów uwierzytelniających operację (Ebo Token PRO, SMS),
    • nieograniczony dostęp online,
    • brak opłat za korzystanie z systemu,
    • nowoczesny i funkcjonalny wygląd,
    • komunikacja – możliwość kontaktu z Bankiem bezpośrednio poprzez konto Użytkownika,
    • dostępność wersji mobilnej na smartfony i tablety (z systemem Android, Windows Phone, iPhone, BlackBerry),
    • płatności natychmiastowe – BlueCash,
    • szybkie płatności internetowe Paybynet,
    • obsługa kart płatniczych,
    • obsługa telefoniczna IVR.

     

     

  • Podczas pierwszego logowania, należy podać identyfikator Użytkownika oraz jednorazowe hasło aktywacyjne. Hasło zostanie dostarczone Użytkownikowi za pomocą wiadomości SMS pod wskazany przez niego numer telefonu.

    Po pierwszym zalogowaniu system automatycznie wymusza zmianę hasła. Należy podać nowe hasło, składające się z minimum 8, a maksymalnie 20 znaków, zawierające co najmniej 1 dużą literę, 1 małą literę oraz 1 cyfrę.

    Po zmianie hasła system wyświetli informację o jego zmianie.

    W celu podwyższenia bezpieczeństwa korzystania z systemu wprowadzone zostało logowanie dwuetapowe.

    Po podaniu loginu – indentyfikatora, należy podać maskowalne hasło oraz wskazanie z EBO Tokena Pro lub kod SMS w zależności od wybranej metody autoryzacji.

  • Przelewy i inne operacje na swoim koncie bankowości elektronicznej możesz zatwierdzać wybraną przez siebie metodą autoryzacji. Autoryzacja możliwa jest poprzez:

    • EBO Token PRO
    • kody SMS

    Sam wybierasz, który sposób jest dla Ciebie najwygodniejszy!

  • Przed wpisaniem swojego identyfikatora i hasła zawsze sprawdź:

    1. Czy adres strony internetowej rozpoczyna się od https;
    2. Czy w prawym dolnym rogu okna przeglądarki (pasek statusu) lub obok paska adresowego znajduje się symbol zamkniętej kłódki; świadczy on o nawiązaniu szyfrowanego połączenia z bankiem;
    3. Czy po kliknięciu w kłódkę pojawia się informacja, że certyfikat został wystawiony dla BANKU i jest on ważny, sprawdź warunki poprawności certyfikatu.

    W przypadku wystąpienia błędów certyfikatu przerwij logowanie do systemu i skontaktuj się z Bankiem.

    WAŻNE:

    1. Unikaj korzystania z nieznanych komputerów.
    2. Pamiętaj o zabezpieczeniach antywirusowych swojego komputera.
    3. Wpisuj ręcznie adres https://ebo.bs.cieszyn.pl do paska adresowego przeglądarki.
    4. Nie ujawniaj nikomu haseł.
    5. Nie odchodź od komputera podczas zalogowania do systemu.
    6. Po zakończeniu pracy wyloguj się i zamknij przeglądarkę.
    7. Chroń swój identyfikator.
    8. Wpisując identyfikator i hasło upewnij się, że inne osoby nie mogą ich przechwycić. Nie korzystaj z usług bankowości elektronicznej na ogólnie dostępnych komputerach, np. w kawiarenkach internetowych.
    9. Hasło zmieniaj regularnie.
    10. Ustalając hasło używaj kombinacji cyfr, małych i wielkich liter. Unikaj używania łatwych haseł (jak np. własnego imienia), stosuj hasła trudne do rozszyfrowania (na przykład litery ze słów pochodzących z cytatów z książek lub z wymyślonych zdań). Przykład dobrego hasła: wmi4Mzjs pochodzące ze zdania „W moje imieniny 4 marca zawsze jest słonecznie”.

    Każdy Użytkownik musi dbać o bezpieczeństwo swojego komputera. Powinien mieć zainstalowany program antywirusowy i firewall. Powinien systematycznie sprawdzać czy są dostępne - i instalować - aktualizacje i poprawki dostarczane przez producentów oprogramowania, szczególnie systemu operacyjnego i przeglądarki internetowej.

    Przed zalogowaniem Użytkownik powinien upewnić się, czy połączenie jest szyfrowane 128-bitowym protokołem SSL, czy rzeczywiście nastąpiło połączenie ze stroną banku oraz czy certyfikat strony jest prawidłowy.

    Prosimy pamiętać, że Bank nigdy nie wysyła do Klientów pytań dotyczących haseł lub innych poufnych danych. Listy lub telefony w takich sprawach należy traktować jako próbę wyłudzenia poufnych informacji.

    W korespondencji kierowanej do Banku za pomocą poczty elektronicznej nie wolno podawać identyfikatorów, ani haseł, numerów kart płatniczych, numerów rachunków bankowych, danych osobowych itp.

    Posiadacz rachunku musi pamiętać, że ponosi odpowiedzialność za operacje wykonywane przez Użytkowników, którym we wniosku udzielił dostępu do systemu bankowości internetowej.

  • Zablokowanie dostępu do systemu EBO eBank OnLine nastąpi automatycznie po trzech próbach  wprowadzenia przez Użytkownika  nieprawidłowego hasła.

    Użytkownik może odblokować dostęp do sytemu EBO eBank OnLine:

    • wykorzystując system telefonicznej obsługi IVR pod numerem telefonu 33 48 66 686,
    • złożyć w formie pisemnej dyspozycję odblokowania w placówce sprzedażowej.
  • Osobiście w placówce

    Zapraszamy do naszych placówek!
    Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.

    Placówki i bankomaty

    Kontakt telefoniczny

    Zachęcamy do kontaktu z nami pod numerami:

    33 8579770 Doradca Klienta indywidualnego - rachunki bankowe

    (koszt jak za rozmowę lokalną)

    Napisz do nas

     

    Skontaktuj się z nami:


    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.