EBO MOBILE PRO

  • Aplikacja mobilna EBO MOBILE PRO jest dedykowana na urządzenia mobilne Android, iOS i Huawei

    Bankowość mobilna to:

    • dostęp do środków pieniężnych 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu,
    • regularna kontrola swoich wydatków,
    • możliwość wykonania natychmiastowej płatności,
    • dostęp do informacji dotyczących przerw technicznych,
    • powiadomienie o zwrocie gotówki, nadejściu przelewu czy aktualnych promocjach,
    • gwarancja bezpieczeństwa,
    • dostęp do różnych produktów bankowych,
    • sprawdzanie lokalizacji najbliższych bezprowizyjnych bankomatów.

     

     

  • Przed rozpoczęciem instalacji należy przygotować urządzenie np. komputer, laptop z dostępem do internetu by móc się zalogować do bankowości internetowej EBO EBANK ONLINE oraz telefon (smartfon) na którym ma być dostępna bankowość mobilna.

    Uruchamiając bankowość mobilną należy postępować zgodnie z poleceniami wyświetlanymi na ekranie urządzenia mobilnego podczas aktywacji.

    Aktywacja usługi odbywa się w prostych krokach:

    • ze sklepu Google Play lub App Store należy pobrać aplikację BS Cieszyn EBO Mobile PRO,
    • zalogować się do bankowości internetowej EBO EBANK ONLINE,
    • w bankowości internetowej w opcjach ustawień (prawy górny róg strony, symbol koła zębatego) wybrać dostęp mobilny i dodać urządzenie mobilne,
    • nazwać urządzenie mobilne i nadać nr PIN bankowości mobilnej,
    • autoryzować nowe urządzenie.

    Po zakończonym procesie instalacyjnym można logować się do EBO Mobile  PRO!

     

    1. Stosuj blokadę telefonu za pomocą wzoru lub hasła.
    2. Używaj legalnego oprogramowania antywirusowego do ochrony urządzeń mobilnych. Nie instaluj na swoim telefonie antywirusa, do którego link otrzymasz SMSem od „banku”. Bank nigdy nie wysyła takich SMS-ów.
    3. Stosuj zasadę ograniczonego zaufania. Unikaj logowania się na konto w banku z cudzych telefonów i tabletów.
    4. Nie zachowuj w pamięci telefonu haseł dostępu czy kodów PIN.
    5. Jeśli sprzedajesz lub oddajesz urządzenie mobilne koniecznie wykonaj dezaktywację aplikacji mobilnej.
    6. Nie korzystaj z bankowości mobilnej, używając połączenia z publicznymi, otwartymi sieciami Wi-Fi. W domu, jeśli sieć jest dobrze zabezpieczona, nic Ci nie grozi. W pozostałych miejscach lepiej korzystać z Internetu komórkowego.
    7. Ponadto dostęp do bankowości mobilnej EBO MOBILE PRO jest zabezpieczony kodem PIN. Pamiętaj aby nikomu nie udostępniać kodu PIN !
  • Zablokowanie dostępu do aplikacji mobilnej nastąpi automatycznie po pięciu próbach  wprowadzenia nieprawidłowego nr PIN.

    Dostęp do bankowości mobilnej można zablokować poprzez:

    • usunięcie urządzenia mobilnego z bankowości internetowej EBO EBANK ONLINE (zakładka Dostęp mobilny),
    • dyspozycję zablokowania bankowości mobilnej w Banku lub telefonicznie.
  • Osobiście w placówce

    Zapraszamy do naszych placówek!
    Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.

    Placówki i bankomaty

    Kontakt telefoniczny

    Zachęcamy do kontaktu z nami pod numerami:

    33 8579770 Doradca Klienta indywidualnego - rachunki bankowe

    (koszt jak za rozmowę lokalną)

    Napisz do nas

     

    Skontaktuj się z nami:


    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.