-
EBO mobile Pro
Aplikacja mobilna EBO MOBILE PRO jest dedykowana na urządzenia mobilne Android, iOS i Huawei
Dlaczego warto?
Przydatne informacje
Przed rozpoczęciem instalacji należy przygotować urządzenie np. komputer, laptop z dostępem do internetu by móc się zalogować do bankowości internetowej EBO EBANK ONLINE oraz telefon (smartfon) na którym ma być dostępna bankowość mobilna.
Uruchamiając bankowość mobilną należy postępować zgodnie z poleceniami wyświetlanymi na ekranie urządzenia mobilnego podczas aktywacji.
Aktywacja usługi odbywa się w prostych krokach:
- ze sklepu Google Play lub App Store należy pobrać aplikację BS Cieszyn EBO Mobile PRO,
- zalogować się do bankowości internetowej EBO EBANK ONLINE,
- w bankowości internetowej w opcjach ustawień (prawy górny róg strony, symbol koła zębatego) wybrać dostęp mobilny i dodać urządzenie mobilne,
- nazwać urządzenie mobilne i nadać nr PIN bankowości mobilnej,
- autoryzować nowe urządzenie.
Po zakończonym procesie instalacyjnym można logować się do EBO Mobile PRO!
- Stosuj blokadę telefonu za pomocą wzoru lub hasła.
- Używaj legalnego oprogramowania antywirusowego do ochrony urządzeń mobilnych. Nie instaluj na swoim telefonie antywirusa, do którego link otrzymasz SMSem od „banku”. Bank nigdy nie wysyła takich SMS-ów.
- Stosuj zasadę ograniczonego zaufania. Unikaj logowania się na konto w banku z cudzych telefonów i tabletów.
- Nie zachowuj w pamięci telefonu haseł dostępu czy kodów PIN.
- Jeśli sprzedajesz lub oddajesz urządzenie mobilne koniecznie wykonaj dezaktywację aplikacji mobilnej.
- Nie korzystaj z bankowości mobilnej, używając połączenia z publicznymi, otwartymi sieciami Wi-Fi. W domu, jeśli sieć jest dobrze zabezpieczona, nic Ci nie grozi. W pozostałych miejscach lepiej korzystać z Internetu komórkowego.
- Ponadto dostęp do bankowości mobilnej EBO MOBILE PRO jest zabezpieczony kodem PIN. Pamiętaj aby nikomu nie udostępniać kodu PIN !
- Uważaj, atakujący próbujący wyłudzić Twoje środki mogą zachęcać do skorzystania z narzędzi udostępniania pulpitu, co może prowadzić do przejęcia kontroli nad sesją bankowości internetowej. Bank nie stosuje tego typu aplikacji w ramach kontaktu z klientem.
Zablokowanie dostępu do aplikacji mobilnej nastąpi automatycznie po pięciu próbach wprowadzenia nieprawidłowego nr PIN.
Dostęp do bankowości mobilnej można zablokować poprzez:
- usunięcie urządzenia mobilnego z bankowości internetowej EBO EBANK ONLINE (zakładka Dostęp mobilny),
- dyspozycję zablokowania bankowości mobilnej w Banku lub telefonicznie.