Skip to main content
  • Fitbit Pay

    Fitbit Pay

    Fitbit Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych, która umożliwia klientom dokonywanie zakupów w sklepach za pomocą zegarków. Z Fitbit Pay możesz korzystać wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.
    Usługa Fitbit Pay działa z kartami kredytowymi i debetowymi Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku.

    Przydatne informacje

    Jakie modele zegarków obsługują funkcję Fitbit Pay?

    Z płatności Fitbit Pay możesz korzystać na urządzeniach: Fitbit Versa 2, Fitbit Versa 2 Special Edition, Fitbit Charge 3 Special Edition, Fitbit Ionic.

    Tutaj znajdziesz aktualną listę urządzeń

    Jak zacząć korzystać z usługi?

    Aby rozpocząć korzystanie z usługi:

    • Pobierz najnowszą wersję aplikacji Fitbit na smartfona
    • Upewnij się, że zegarek Fitbit jest naładowany
    • Otwórz aplikację Fitbit na swoim telefonie i przejdź do ustawień zegarka
    • Stuknij Fitbit Wallet i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby dodać kartę
    • Jeśli nie utworzyłeś wcześniej kodu PIN dla swojego zegarka, zostaniesz poproszony o jego ustawienie
    • Wprowadź dane swojej karty
    • Przeczytaj i zaakceptuj Regulamin
    • Wprowadź kod uwierzytelniający, który otrzymasz w formie SMS na swój numer telefonu komórkowego, zarejestrowany w naszym systemie.
    Jak mogę dokonać płatności za pomocą Fitbit Pay?

    Aby zapłacić zegarkiem:

    • Naciśnij i przytrzymaj lewy przycisk na zegarku przez 2 sekundy. Przesuń palcem do ekranu płatności, jeśli nie jest wyświetlany
    • Jeśli pojawi się monit, wprowadź 4-cyfrowy kod PIN zegarka. Twoja domyślna karta pojawi się na ekranie
    • Aby zapłacić domyślną kartą, przytrzymaj nadgarstek w pobliżu terminala płatniczego
    • Gdy płatność się powiedzie, zegarek wibruje, a na ekranie pojawi się potwierdzenie

    Bezpieczeństwo
    • Korzystanie z Fitbit Pay jest bezpieczniejsze niż używanie tradycyjnej karty kredytowej lub debetowej
    • Każda transakcja Fitbit Pay wymaga użycia osobistego 4-cyfrowego kodu PIN w celu dodatkowej ochrony
    • Numer Twojej karty i tożsamość nie są udostępniane sprzedawcy, a rzeczywiste numery kart nie są przechowywane na Twoim urządzeniu – zamiast tego używany jest unikalny numer tokena
    Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
    • Które karty mogę dodać do usług?
      Wszystkie karty wydane w Grupie BPS z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego
    • Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Garmin Pay?
      Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe.
      Szukaj miejsc oznaczonych logo: 
    • Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne?
      Tak. Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.
    • Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?
      Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.
    • Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby korzystać z usług?
      Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.
    • Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?
      Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

    Bank Spółdzielczy w Cieszynie

    43-400 Cieszyn, ul. Kochanowskiego 4

    tel. 33 8512820

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


    Oddział w Cieszynie

    43-400 Cieszyn, ul. Kochanowskiego 4

    tel. 33 857 97 70 Doradca Klienta indywidualnego - rachunki bankowe
    tel. 33 857 97 74 Doradca Klienta indywidualnego - kredyty
    tel. 33 857 97 78 Doradca Klienta indywidualnego - kredyty mieszkaniowe

    tel. 33 852 64 01 Doradca Klienta instytucjonalnego
    tel. 33 852 64 23 Doradca Klienta instytucjonalnego

    Godziny otwarcia:

    Poniedziałek, Wtorek, Środa, Czwartek, Piątek

    od  7.30  do 16.00

    Oddział w Goleszowie

    43-440 Goleszów, ul. 1 Maja 4

    tel. 33 852 88 26

    Godziny otwarcia:

    Poniedziałek, Wtorek, Środa, Czwartek, Piątek

    od  8.00 - 15.30

    Oddział w Hażlachu

    43-419 Hażlach, ul. Główna 57

    tel. 33 856 94 24

    Godziny otwarcia: 

    Poniedziałek, Wtorek, Środa, Czwartek, Piątek

    od  7.30  do 15.00

    Bankomaty Banku Spółdzielczego w Cieszynie
    1. Cieszyn ul. Kochanowskiego 4 - funkcja WPŁATOMATU
    2. Hażlach ul. Główna 57
    3. Goleszów ul. 1 Maja 4 - funkcja WPŁATOMATU
    Znajdziesz nas też tutaj